Waldorfská škola Dobromysl Plzeň

Rubriky
Aktuality IROP

Aktuality k 28. 6. 2024

26. 6. proběhl další kontrolní den, na kterém jsme probrali:

  • Uzávěra 27. 6. nebude, přesouvá se na 2.+3.7., pak by měl zmizet sklad železa před okny jídelny
  • Beton se 22. 6. úspěšně podařilo vylít, je v části stropu od výtahu po ředitelnu, další pokračování bude cca v půlce července (navazuje na traverzy a jejich osazení vlnitým plechem)
  • Řešili jsme detaily střechy (stavba přišla s návrhem na některé změny tvaru střechy, nakonec jsme zavrhli)
  • Vchod na půdu – zeď nad schody (vedle vstupu ze schodů na půdu) bude ubouraná do cca 1,1m, vznikne z ní zábradlí
  • Dveře a okna na toalety jsou už objednány, dlažba a obklady jsou skladové, nemělo by dojít ke zpoždění
  • Zredukovali jsme umyvadla na 2ks obyčejná na toaletu, měla by být v rozteči, abychom mohli časem osadit dvojumyvalda
  • Upřesněny požadavky na střešní okna a rolety na půdu, čekáme na nabídku
  • V místnosti nad sborovnou propršela voda, jsou zkroucená prkna v podlaze

26. 6. jsme také opustili a vystěhovali Šafránek. Zadní místnosti jsou už předané. Přední místnosti (SCIO) jsou také vystěhované.

27.6. jsme dostali od elektrikářů návrh projektu, který jsme obratem opřipomínkovali – týká se rozmístění svítidel, zásuvek, vypínačů, nouzového osvětlení atd. V úterý 2.7. máme schůzku, abychom si vyjasnili detaily.  

28. 6. v poledne začaly bourací práce. Aktuálně jsou záchody u bývalé 10. třídy téměř vybourané a u 1. třídy jsou svěšená umyvadla.  

1.7. proběhne vystěhování zázemí jídelny. 2.7. uzávěra jídelen a 1+2+5tř (pořadí: 1. přední jídelna a 2.tř; 2. výdejna a EU sál/5.tř; 3. zadní jídelna a 1.tř – cca půl dne na místnost). Současně proběhne příprava 2.tř. na malování s využitím brigádníků, v 9h proběhne schůzka s elektrikáři. 

Rekonstrukce školy probíhá v rámci projektu s názvem: ,,Technické a přírodovědné vzdělávání v Dobromysli – II. plus III. Etapa“ č. CZ.06.04.01/00/22_112/0001350, spolufinancovaného Evropskou unií z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci programu 112. výzvy IROP- Základní školy II. – SC 4. 1. (PR).